CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 12 January 2013

PASRAHLAH WAHAI HATI...

(◠‿◠) Saya pernah SETIA..
Tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah PERCAYA..
Tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MENCINTAI..
Tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MEMILIKI..
Tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah JUJUR..
Tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah BERHARAP..
Tapi harapan itu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

Dinginnya pagi hari, berserta hujan renyai-renyai di luar jendela..
Melihat awan dilangit bergerak perlahan-lahan, dan jg bunyi kereta bergerak2 di muka bumi ini.
Kaki melangkah ke balkoni rumah di tingkat 7 ini, membiarkan diriku dipukul angin pagi..
Terasa diri ini sunyi, kenangan lalu menangkap mindaku untuk terus berpikir dan berpikir.
Diri yang dulunya sering berteman walaupun hanya dengan bayang2, buatkan hatiku senang, tapi tak lagi sekarang..Bersendirian walau ke mana saja, tiada siapa yang peduli...
Ku cuba pasrahkan hati..usah dipikirkan lagi yang telah pergi..
Sedarlah dari lamunanmu wahai diri..
Kembalilah kau bersama semangatmu......




0 comments:

Post a Comment